Midnight // Emotional


Challenge is always in front you,it always give a lot of difficult mission to you,you cannot jump over it,just can fight with it,and keep calm be hopeful to face with the other challenges. I am not perfect,but I had try to be perfect. Someone told me,never try never know,I always remember this sentence.............but,the fact is always kill my mind and start to control me.I HATE this feeling! Anyone please help me stop this please.......................

我總是在想無條件對一個人好,是不是每個人都會用同樣的好來回應你,但是總是得不到答案,因為每個人給予的回應都不一樣,有些人表面好,但是暗地裡卻在背後捅你一刀.......我不知道一顆心要被傷了多少次才會徹底放棄,心在滴血,可是卻沒有得止血啊!哈哈哈哈哈哈哈

有時候以為自己的開朗,可以很快的就讓自己遠離悲傷,但是好像是我太天真了!反而是這樣才會讓自己更加難不傷心。在人前可以很快樂,有多瘋就多瘋,但是當自己一個人只剩下手機的時候才顯得自己是多麼的孤單。我不喜歡現在的生活,很頹廢很無助很無奈,我很傷心!可是有人會自己發現然后來安慰我嗎..............................沒有沒有一個人都沒有!

我想放棄,我想快樂,我想無憂無慮,我想享受我現在的一切,為什麼我做不到?為什麼我總是在東張西望?等待也是會等到累的好嗎?為什麼累了還是不會放棄?為什麼還要繼續等?就因為那句 never try never know?如果可以重來,不認識你就好了。